Ana Sayfa » Bizim Kalemimizden » Güncel » Tarih » Ahmet Kaya’nın Gerçek Yüzü
118


Ahmet Kaya‘nın Gerçek Yüzü

Ahmet Kaya'nın Gerçek YüzüSon zamanlarda ’nın adı, medyada sıkça yer almaya başladı. Çünkü geçtiğimiz hafta içinde, ölüm yıldönümü nedeniyle Ahmet Kaya için hazırlanan anma programı oldukça dikkat çekici açılımları beraberinde getirdi. Bir zamanlar devlet ve Türklük karşıtı konuşmaları nedeniyle herkesin karşı olduğu bu kişi, nedense son günlerce masum kardeşlik türküleri söyleyen bir sanatçı gibi anılıyor. Hazırlanan programa sanat ve politika alanından ünlü isimlerin katılması yoluyla, Türk milletinde gerçek yüzünü aşağıda açıklayacağımız Ahmet Kaya hakkında bir sempati oluşturulmaya çalışılıyor.

Ahmet Kaya’ya karşı tutum geliştirenlerin temel hareket noktası, bu kişinin yaşamı boyunca Türklük ve Türkiye aleyhtarlığı yapmasıdır. Her fırsatta “barış ve kardeşlik nutukları atıyor gibi görünse de, özellikle yurt dışındaki konserlerinde apaçık sempatizanı olduğunu gösteren açıklamalar yapmış, terörist ağzıyla şarkılar söylemiştir. Evet bunlar uydurma değildir ve hepsi, aşağıdaki videoda göreceğiniz üzere belgelerle kanıtlanabilir bilgilerdir.

Türkiye’de yaptığı bölücü konuşmalar nedeniyle yurt dışına kaçan Ahmet Kaya, Türkiye’ye her konserinde kan kusmuş, Almanya’da görüntülendiği ilk günlerde Türkiye’den kaçarken yanında ne getirdiği sorulduğunda “Arabam şerefsizlerin ülkesinde kaldı.” diyerek Türklere apaçık “şerefsiz” diyerek hakaret etmiştir. Paris’teki bir konserine girilen kapıya “Türkler ve köpekler giremez” tabelasını, yine Ahmet Kaya‘nın kendisi astırmıştır. Bir konuşmasında “Dağdaki adamın -ki bunlar oluyorlar- paraya ihtiyacı var.” demiştir. Berlin ve Münih’te yaptığı tüm konserlerde şerefsiz ’nun posterinin altında sahneye çıkmıştır. Yine aşağıdaki videoda izleyebileceğiniz bir konserinde “Kürdüz sonuna kadar, kürdüz ölene kadar, vallahi APO‘yu özledik!” sözlerinin sıkça tekrarından oluşan bir şarkıyı binlerce pkk sempatizanıyla birlikte söylemiştir.

Yukarıdaki videoyu izledikten sonra, hâlâ “Biz Ahmet Kaya’yı kişiliği için değil, sanatçılığı için dinliyoruz.” diyen gafiller olacak mıdır acaba? Türklüğe ve Türkiye Cumhuriyeti’nin varlığına böylesine diş bileyen azılı bir hainin kürtçülük propagandasını “sanat” diye nitelendirenler, bu adamı (?) övenler karşısında susmaya devam edecekler mi? Neşet Ertaş’ın adını unutmaya başlayan milletimiz, bir bölücüyü başına tac yapma çabasının arkasındaki derin oyunu fark etmeyecek mi hâlâ?

Lütfen bu haini artık dinlemeyin, dinletmeyin ve yukarıdaki videoyu çevrenizdeki herkese izletin.

Tanrı TÜRK’ü korusun!

Orkun KUTLU

Orkun Kutlu



İle Yorum Yap!
118 Yorum Bulunmaktadır
berivan on Aralık 16th, 2010 at 17:14

Ahmet kayaya kurban olun!

mustafa oğuzHAN on Aralık 16th, 2010 at 22:21

TÜRK’üm demenin ayıplandığı bir ülkede yaşıyoruz.benim de aslım kürttür ama asla şerefsiz olmadık biz.ekmeğini yediği ülkeye böyle kahpelik edenler bu oksijene hasret geberiyorlar.günümüz Türkiyesinde artık hayret etmemek gerekiyor bunlara.bu şerefsizler yüzünden günde kaç defa masum kürtleri de kapsayacak şekilde küfürler ediliyor.ama hepinizden ricam;lütfen bütün kürtleri böyle KAHPE zannetmeyin.Birçok kişi Türkiye’de doğabilir Türkiyeli olabilir ama TÜRK olmak her kula nasip olmaz.
ALLAH TÜRK’Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN…
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE…

Atalay K.alp on Aralık 17th, 2010 at 00:10

Ülkemizde aydın diye geçinen aslında pkk sempatizanı olan bazı yazar çizer danteller,nedensa hep vatan hainlerini yüceltip topluma vatansevermiş gibi gösterirler.Bakınız; nazımdan apoya,miri belliden deniz gezmişe,karacadan ahmet kayaya vb sürüyle hainler adam sınıfına konmuştur.Birilerinin kürt olması doğal ancak kürtçülük yapması hainliktir.BDP liler pkk nın esirleri apoyu korumasalar yaşayamazlar.Ama gerçek sanatçı geçinenler şerefsizlerin kuklası olmamalıdır..Hainle medyada yanlış tanıtılırken ,vatanseverler yani ömtünü vatan için harcamış milliyetçiler unutturulmak isteniyor.Lanet olsun bölücülere,apoculara ,pkklılara.

Orkun Kutlu on Aralık 17th, 2010 at 13:43

Berivan,

Duanız kabul olsa gökten kemik yağardı. (: Gök Tanrı da sizi sevmiyor.

TTK!

sıla on Aralık 17th, 2010 at 20:32

Geldi idam vakti. Çektiler altımdan aldılar ansızın sandalye mi. Sanıyorlar ki her şey bitmiş. Oysa bilmiyorlar ki benim adım DENIZ GEZMIŞ…

melike on Aralık 18th, 2010 at 15:30

Allah hepsinin belasını versin.Madem Türkiye şartlarını beğenmiyorlar,gitsinler kendilerine devlet bulsunlar.Niye lazlar çerkezler ayaklanmıyorda bunlar sürekli herşeye burunlarını sokuyorlar gerçekten anlamıyorum.

HİLAL on Aralık 18th, 2010 at 18:28

Siz ki kendni bilmez kufretmeye degmez bolücüler Allah belanızı vercek bizimle!

Kerem71 on Aralık 18th, 2010 at 19:43

Berivan, biz kime kurban olacağımızı gayet iyi biliyoruz, ve hatta oluyoruz zaten her gün… 10.000 şehit verdik, hala daha çocuklarımız seve seve, güle güle ölüme gidiyor… Ve anaları babaları hala ‘vatan sağolsun, bir oğlum daha var onu da gönderirim’ diyor…işte senin anlayamayacağın, hayatta idrak edemeyeceğin Türklük budur…

Sen bize falancaya kurban olun gibi nasihatler vereceğine, pazar günü görüş varmış bir imralı adasına git de ziyaret et, apo itinin televizyonu varmış, sıcacıkmış, yemekler süpermiş ama karı ihtiyacı da hasıl oluyormuş arada, malum kandilde,suriye’de kamplarda senin gibi bir sürü kevaşesi vardı, şimdi abazanlık çekiyormuş, ahmet kaya’yı da çok seviyorsun madem, onun ruhuna sevap bir gidiver apo itinin yanına seni gidi ****…

Zeynep Rahmet on Aralık 18th, 2010 at 21:35

Ahmet Kaya tam bir koministtir!

Laz on Aralık 19th, 2010 at 10:14

Berivan senın de ahmet kayanında nerde nekadar pkk yanlısı varsa hepinizin canı cehenneme. Abi ben herzaman demişim yeminler olsun doğuyu vereceksin bu kürtlere tc vatandaşı kalan kalacak kalmayan kürdistanı kuracak. 3-4 sene sonra savaş ilan edip hepsini herle bir edeceksin toprağı geri alacaksın zaten savaş açmasan bile bunlar açlıktan geberir.

aleyna uluışık on Aralık 19th, 2010 at 15:13

Vay şerefsiz.

eda on Aralık 19th, 2010 at 18:02

Ahmet Kaya tam bir koministtir ve pkka başıdır.

zozan on Aralık 20th, 2010 at 00:19

Bu siteye bilgi araştırmak için girmiştim ama Türkiye’deki genç kesimin görüşlerine tanık oldum. Aslında sizin yaptıgınız ayıp bir şey. Herkesin bir görüşü var bu ülkede. Madem sizin de önderiniz Atatürk o da kardeşliği savunuyor siz yapıyoorsunuz bu ayrımı. Sırf sizin gibiler yüzünden insanın dağa çıkası geliyor ki siz hain ve kalleşlerin leşini serelim. Siz kürtleri bu şekilde aşağıladığınız sürece bizim size nefretimiz büyür ve haklarımızı isteriz. İşte Türkiye’de ki en büyük sorun sizin gibi kalleşlerin olması ve kürtleri bu derece aşağılaması. Bende kürdüm ve gurur duyuyorum.

seyhan on Aralık 20th, 2010 at 11:44

Ne kadar doğru yazmışsın. Bu ülke böyle şerefsizlere taviz verdikce daha çoook dağa çıkan olur taş atan olur.

merve on Aralık 20th, 2010 at 17:07

Ahmet kaya kadar mütiş bir sanatçı görmedim. Onu suçlayanlar utansın ymarım Allah ınızdan bulursunuz. Tanımadığınız bir insan hakkında her hangi bir eleştiri yapamazssınız. Onun arkasında öyle bir hayran kitlesi var ki ahmet kayaya gelecek her hangi bir yanlış sözcük hayran kitlesini ayağa kaldırır. Asıl zeynep arkadaşımız tam bir kominist. Sen bizim ahmet kayamıza kominist diyemezsin…

Bu dönemdeki tüm sanatçılar bir araya gelse 1 ahmet kaya etmaz. Serdar Ortaç gibi bin kişi ahmet kaya ya kurban olsun. Bunu da böyle bilin…

irem on Aralık 20th, 2010 at 18:43

Ya nedir bu Tanrı Türk’ü korusun lütfen orhan bey biz müslüman Türk’üz sanki yabancılara özenti var gibi. Ayrıca bu yazıyı çok beğendim, böyle konularda bilinçli olmalıyız. Emeği geçenlere teşekkürler…

mehmet_han on Aralık 20th, 2010 at 19:06

Berivan;

Sen kurban olmanın ne olduğunu bilirmisin. Bilmezsinde laf olsun diye mi pelesenklenirsin. Yoksa hain olmanın veya birilerinin kuklacılığını mı yaparsın.Köpek bile yediği yalı unutmaz.Sizi hangi tür canlı mahlükatsınız?

gül on Aralık 21st, 2010 at 00:29

Berivan adlı kişiye sesleniyorum:Yediği kaba tüküren birinden başka türlü sözler beklemek saçma olurdu zaten. Sen ve senin gibiler kim olduğunu sanıyor acaba. Bunları yazarken tüylerim diken diken oluyor, hissettiğim şeyleri yazmaya terbiyem müsade etmiyor ,sadece şunu diyorum NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

ahmet kaya on Aralık 21st, 2010 at 07:54

Bu yazdığınız konu hiç güzel değil. Size de yakışmıyor. Bölücülük yapıyorsunuz. Yazılan tüm yazılar size yazılabilir.

melike on Aralık 21st, 2010 at 08:44

Kımse sızın dusuncelerınıze karısmıyorsa sizinde karısma hakkınız yok o kadar bagırıosunuz bız hepımız kardesız dıye bu mu sızın kardeslıgınız eger o kısı sefersızse (ki asla degıl) sız ondan daha serefsızsınız. Bu yaptıgınız terbıyesızlıkten bıle kotu bir şey siz olmus bir insanın arkasından böyle konuşuyorsunu ne dıyım ALLAH SIZI AFFETSIN!

alperen on Aralık 21st, 2010 at 14:20

Merve kardeşim ahmet kaya’yı sanırım çok iyi tanıyorsun. Ama bizim kadar tanıymazsın arkasında hayran kitlesi olabılır hayran kitlesinin olması bu kişiyi paklamaz. Apaçık yurt dısı konserlerınde pkk sempatızanlığı yapıyor. Kürtleri biz hep kardeş gibi gördük, görüyoruz ve göreceğiz ; fakat sizlerinde kendınıze gelmenızı ve doğru yolu bulmanızı rıca edıyoruz. Tarıh boyunca beraber yaşamış aynı toprakları paylasmıs,aynı mukadderatı gormusuz. Sızın bu dayatmanız nedır? Arkadaşlarımın köpek bile yediği yalağa ıhanet etmez sozlerı gercekten doğru. Maşa olarak kullanıldıgınızın farkına varın lütfen. Video yu yayımlayanların ve makaleyi olusturanların emeğine mutessekırım allah razı olsun. Allah doğrunun yanındadır.

elhami on Aralık 21st, 2010 at 18:45

O. *** ne derseniz azdır. Bu millet sadece Ahmet Kaya’yı bilmemelidir. Daha Ahmet Kaya gibi gelecekler var oldugunu bilmelidir.Ona göre hazırlıklı olmalıdır.Ahmet Kaya komünistir videoda çok açık bellidir.

irem on Aralık 21st, 2010 at 18:58

Merve ve ahmet kaya adlı yorumcu; biz ülkeyi bölmeye çalışanlar değil sizin gibi ahmet kayanın yaptığı pislikleri görüp, görmezlikten gelen biri değiliz. Burda herşey açık videolarla kanıtlanmış, siz hala neyi savunuyorsunuz.

osman on Aralık 21st, 2010 at 19:10

Ahmet kayalar ölmez.onun gibi birisi bir daha dünyaya gelmeyecek. Onua çatal bıçak atan serdar ortaç, ebru gündeş şimdi onun o kürtçe şarkılarını söylüyorlar. Utansınlar diyorum. NE MUTLU İNSANIM DİYENE.

neddn on Aralık 22nd, 2010 at 00:35

İnsan olun biraz kendinizi belli ediyorsunuz zaten. Kurban olun bize ne mutlu kürdüm diyene.

ismail ayas on Aralık 22nd, 2010 at 00:56

Ey benim güzel ülkemin güzel insanı biraz akıllı olun,başkasının aklıyla hereket etmeyi bırakın…Söylediğim şey yalnızAhmet Kaya ile ilgili değil bir çok konuda insanlarımız at gözüyle bakıyor aklı kıt insanların düşüncelerini sahipleniyor…Gittikçe psikolojisi bozuk bir milet oluyoruzz kin,nefret,acımasızlık nedir bu ya,yok artık kardeşim bizim gibi bir ülke herkes düşman gibi birbirine. Gerçekten çok yazık.

yarén on Aralık 22nd, 2010 at 11:39

Burda Türkler ayrım yapmıyor arkadaşlar. Her zaman dediğimiz gibi kürtler bizim kardeşimiz ama biz ppk yı sevmiyoruz. Evet onlarda kürtlerden oluşuyor ama onlar sadece kullanılıyor. Onları kullananların asıl amacını görmüyor. Sürekli Türklerle kürtleri çatışma haline sokmak ve kardeş kavgasıyla bu ülkeyi bölmek istiyolar! belki kominizmcidir ahmet kaya bilemem. Ben dinlemiyor değilim onu bende dinliyorum ama bu yaptığı şeyler gerçekden hoş değil bunu taktir etmiyorum tabiki.

on Aralık 22nd, 2010 at 17:47

Bir kere burası eğiim sitesi böyle tartışma gerektrecek şeylern konulması da ayrı bir muamma siz kürtlerin ne yaşadığını nerden bileceksiniz işte bu kadarsınız eğtim sitesine siyasi birşey koyacak kadar düşük seviyedesizin ayrıca dağdakiler terorst değil GERİLLALAR.

Batuhan on Aralık 22nd, 2010 at 18:03

Bu ****** ülkede oldukça bize rahat yok…

bager on Aralık 22nd, 2010 at 19:09

Bu yazıyı paylaştığınız için utanmanız lazım ahmet kayayı tanımıyorsan ali kırca nın ahmet kaya hakkındaki programını izlemeni tavsiye ederim. Bu sitenin yöneticisi kimse tam bir dinsizdir. Allah’ından bul. Bölücüsün bölücü…

gaye on Aralık 22nd, 2010 at 22:05

Merve ye katılıyorm. Ahmet kaya müthiş bir insan. Tanımadığınız insanın arkasından atıp tutuyosunuz. Üstelik ölmüş bir insan. Burda kominist ve bölücü, ayrımcı birileri varsa bunlarda sizsiniz!

Atsız on Aralık 23rd, 2010 at 01:50

Tebrik ederim güzel noktalar değinmişsiniz.

Haini sanatçı diye yutturuyorlar bu millete.

ata on Aralık 23rd, 2010 at 12:11

Madem bağımsız kürdistan isitiyosunuz çıkın TÜRKİYE sınırlarından nerde kurarsanız kurun devletinizi siz değilmisinizki ayrımları başlatan.

songül cantemur on Aralık 23rd, 2010 at 16:56

Bu siteye araştırma yapmak için girdim. Ölen bir insanın arkasından konuşmak kimseye fayda vermiyeceği gibi hiç bir müslümanada yakışmaz. Ahmet kaya kaçmadı sürgün edildi. Kürdüm demek suçmu? Irkçılığınız yüzünden dağa çıkıldı pkka ne kadar suçluysa siz ırkçılar da bir o kadar suçlusunuz. Biz bu ülkede yaşıyoruz oğullarımızı asker yollayıp şehit ediyoruz ama ama bu ülke bitek sizin öylemi? Kendinize gelin Türkçe bilmediği için okuma yazması olmayan birine istiklal marşını sabaha kadar ezberleyeceksin diyipte işkence eden bir ırksınız siz kimi kandırıyorsunuz tarih sizin rezilliklerinizle dolu bu ülkede kürtler Türkler biri birini sever sadece siz ırkçılar ve pkkalılar rahat durmuyorsunuz.

nesrin on Aralık 23rd, 2010 at 18:13

Ben araştırma için geldim bu siteye bu sayfa dikkatimi çekti ben merve arkadaşımıza katılıyorum herkes bir taraftan ben kürdüm obürü ben Türküm diyip duruyor hepimiz müslümanız şükür. Bende KÜRDÜM hiçbir zaman kürt olduğum için pişman olmadım aksine gurur duyuyurum benim köküm kürt suç kürt olmak değil suç böyle gerizekalı insan topluluğuna ait ülkede yaşamamız ve bu ülkeden TOPRAKLARIMIZI istememizdir. İnsanlarının kendini başkalarının yerine koymaması. Siz bizim yerimizde olsaydınız eminim her gün 10.000 şehit yerine 1000000 şehit verirdiniz. Hepimiz iyi bir gelecek için okuyoruz böyle saçma şeyleri tartışıp dağdakileri konuşmak için değil tşkr. Kolay gelsin.

deniz on Aralık 23rd, 2010 at 23:57

Ahmet kaya komunist ****** biridir onun adı anılmamalıdır bu yüzden terörristtir her zaman.

mkavraz on Aralık 24th, 2010 at 14:13

“Sulh ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.” sayın arkadaşlar bizler önce medyamızı mercek altına alalım. Sonra ahmet miş, mehmet miş konuşalım. Bu ülkeyi bu hale getiren, reyting uğruna kardeşi kardeşe kırdırmayı göze alan kimlerse onlardan bahsedelim. Bu arada zozan bey Mustafa Kemal Atatürk ile kimseyi kıyaslamaya kalkma. Senin ahmet in apo benim atamın ayak bastığı çamur bile olamaz.

Rauf on Aralık 24th, 2010 at 14:41

Zozan arkadash chika bilirsin daglara. Apo yok shimdi ama seni bashka komutanlar bekliyor. Yeni katilanlari iyi agirliyolar.

Merve arkadash iyi bak gor ne diyor! BU ADAM APO DESTEKLİYORSA BOLUCUDUR! PKK BOLUCU BİR ORGUTDUR.

Kerem71 on Aralık 24th, 2010 at 18:45

zozan;

”sizin önderiniz Atatürk” falan gibi tabirler kullanmışsın dikkatimi çekti, senin ”önderin” kim? apo iti mi? önder mönder gibi jargonlar zaten ele veriyor sizi….biz ”önder” kullanmayız pek, Atatürk için önder sıfatı biraz hafif kalır. O son yüzyılın, belki de son 500 yılın Büyük Başbuğu’dur…Kimsenin kürtleri aşağıladığı falan yok burada, bence bu senin aşağılık kompleksin o kadar. Neyinle gurur duyarsan duy, bizi ilgilendirmez.

merve; ”tanımadığınız insanların arkasından konuşmayın ayıp mayıp” mealinden bir şeyler yazmışsın. ebu süfyan da peygamber ve Allah düşmanıydı, ama tanımıyoruz yani, ne diyelim iyi bir adam mı diyelim ebu süfyan için? illa akraba mı olmamız lazım, arkadaş mı olmamız lazım birisi hakkında hüküm vermek için? bu it herif Almanya’da konserinde yazı astırıyor ”köpekler ve Türkler giremez” diye, ”vallahi apoyu özledik” diyor şarkısında videoda gördük işte. bunları bile bile şerefsiz demeyelim mi şerefsize?

melike; aynı merve gibi, ”ölmüş insanın arkasından konuşmak ayıptır” gibisinden laflar etmiş, aynı örneği vereceğim, ebu süfyan da ölmüş insan şerefsiz adinin biri değil mi? muaviye denen it Hz.Hüseyin’i öldürdü, yezid denen şerefsiz Ali’yi öldürdü, şimdi muaviye, yezid, ebu süfyan öldü diye ya da Cemal Paşayı, Talat Paşayı, ya da onlarca diplomatımızı öldüren ermeni asala itleri öldü diye bazıları, arkalarından it, şerefsiz, katil demeyelim mi?

osman; bu arkadaş da ahmet kaya için ”onun gibi bir insan bir daha dünyaya gelmeyecek” demiş, neyini gördüyse artık… insanlık için bir buluşunu mu, bir kahramanlığını mı memleket için? bir çocuk mu okutmuş burs verip, kürtler kürtler diyor bir tane fakir fukara kürt çocuğunu mu okutmuş hayatında yoksa elinde puro rakı sarhoş olup sahneye mi çıkmış?

neddn;
bu arkadaş da hem ”insan olsun, insan olun” diyor, hem de ”kurban olun bize” diyor..bilinçaltında ayrımcılık var, insanlık minsanlık lafları aslında palavra yani…boş konuşuyor…

…….
bu arkadaş da ”dağdakiler terörist değil gerilla” diyor…hepimizin bildiği o meşhur kundaktaki bebek fotoğrafı vardı, gazetelerde…karnında bir kalaşnikof mermisi deliği….o fotoğrafa, o bebeğin yüzüne iyi baksın bunu söyleyen itoğlu it….ondan sonra desin bunlar terörist değil gerilla diye…

bager;
diyor ki ”ali kırca’nın ahmet kaya hakkında yaptığı belgeseli izleyin”…bu ne demek anlamadım, ali kırca’nın yaptığı belgeseli izleyince ahmet kaya ”köpekler ve Türkler giremez” demiş olmayacak mı? ya da ”ben apoyu vallahi özledim” demiş olmayacak mı?”araba almıştım mercedes, onu da şerefsizlerin memleketinde bıraktım geldim” demiş olmayacak mı almanya’ya gidince? bir kere buraya şerefsizlerin memleketi diyorsa iki türlü olabilir; eğer Türklere şerefsiz diyorsa -ki aslında öyle dediğini biliyoruz-, bu memleketin Türklere ait olduğunu zaten biliyor demektir, gitsin o zaman burada, eğer bu memleket Türkler kadar kürtlerinse aynı zamanda, o zaman da kürtlere şerefsiz demiş oluyor ki siz ayılıp bayılın bunun için o size şerefsiz desin…gerçi böyle birbirinize çok yakışıyorsunuz yukarıda saydığım mesaj bırakanlarla ahmet kaya..süper yakışıyorsunuz birbirinize….

hepinize bir tek sözüm var, Türkün sabrını taşırmayın. Yakında taşacak, aklınızı başınıza alın. Adam olun. İnsan olun…

muhammed on Aralık 25th, 2010 at 10:25

Sizin dediginiz dogrudur ama sizde Tanrı degilde Allah diyin çunku allahın 99 isminin arasında ole bir ismi yok. Allah Türkleri korusun. :)
Ama ne olsa ahmet kayanın yanına gidip onu gormeden boyle yalanlamalara bende inanmam.

derin on Aralık 25th, 2010 at 15:13

Yine de Ahmet Kaya bir sanat.

Büşra on Aralık 26th, 2010 at 15:51

Ahmet Kaya’yı tanımıyorum ama bilgiyi görünce biraz öğrendim bizleri Türk’leri aşağılamış. Zozan isimli arkadaş sen nasıl öyle dersin sizin gibiler yüzünden dağa çıkılır diye çok yanlış bir düşünce TÜRKİYE’mizi bölmeyin.

havin on Aralık 26th, 2010 at 20:22

Bende bu siteye araştırma yampak için girmiştim ama ne yazıkki bende buyuk bir beğen toplayan bir sitede hoşuma gitmeyen şeyler gordum. ahmet kaya ya kominist diyen arkadaslar olmuş onlar açısından evet ahmet kaya bir kominist olabilir ama ben bir kürt olarak sunu soylemek istiyorum benim ve çevremin yaşadığı sorunları gormuş olsanız hakkını arayan bir adam için bunları söylemezsiniz ,adım kürtçe olduğundan dolayı yaşadığım sorunlar karsında bu tepkilerinizi yersiz buluyorum.ahmet kaya kesinlilkle bolucu değildir sadece hakkını arıyordu.hakkını aramak bolucu olmaksa evet o zaman bolucudur.bu toprakları hep beraber aldık ve kimse biz kurtlere bu topraklardan gidin diyemez.ve son olarak sunu demek istiyorum bugune kadar hiçbir sanatçıdan ahmet kayadan aldığım müzik keyfini alamdım…

hasan on Aralık 27th, 2010 at 15:31

Kafatasçı Nihal Atsız’ın sitesine destek verenlerin yaptığı siteden başka ne beklersiniz ki? Kendi yedikleri ****** överek anlatırlar, başkalarına ** atarlar, çok *** adamlar bunlar, utanmadan bir de islamiyet diye bölüm açmışlar, hem peygambere hakaret edeni destekler hemde dini bölüm açarlar. Böyle şuursuz adamlar bunlar işte.

dilara on Aralık 27th, 2010 at 21:33

Böyle bir insan hayatımda görmedim. Ne biçim insan ya?

gizem on Aralık 27th, 2010 at 22:55

Ben de KÜRTÜM ve memnunum AHMET KAYA bir kere Türkiye’den kaçmamıştır onu devlet sürgün etmiştir AHMET KAYA özgün bir sanatçıdır.Ben AHMET KAYA’yı çok seviyorum ve o hiçbir zamanırkçılık yapmamıştır.Asıl bu ayrımcılığı ırkçılığı yapan sizlersiniz.Sözde bu ülkede düşünce özgürlüğü var nerde kaldı bu özgürlük.AHMET KAYA’nın KÜRTÜM demesiylen terörist mi oluyor?Bu sizin teröristliğiniz sizin cahilliğinize vetiyorum.Benim odamda koskocaman AHMET KAYA posteri var diye terörist mi oldum?KÜRTÜM SONUNA KADAR,KÜRTÜM ÖLENE KADAR var mı ötesi…

Ben bu yorumları okudum içim içimi yedi kürtüm kürtüm kürtüm ahmet kaya’ya komünist diyorsunuz fakat sizim yaptığını işkenceler çektirmeler elektrik şoku vermeler daha bir çok şey bunlara ne dsiyeceksiniz ben çok merak ediyorum sizin derdiniz ne bunu anlayamıyorum ahmet kaya sürgün edilerek ayrılmıştır bu ülkeden kaçmamıştır bari yalanlarınızı bize yutturmaya çalışmayın faşistler kahrolsun faşizim kahrolsun ırkçılık hepiniz faşist ve ırkcısınz.ben KÜRDÜM fakat sizin gibi ırkçılık yapmıyorum içimi döktüm.Sağ olun!

Orkun Kutlu on Aralık 28th, 2010 at 00:00

Burada tek tek isim vermeden, Ahmet Kaya’yı bir “değer” olarak gösteren herkese şunu söylemek istiyorum: Ahmet Kaya yalnızca “ideolojik” yönüyle öne çıkan bir kürtçü olmasaydı, belki şu anda adı bile unutulacak, gereksiz bir sanatçı (!) olarak kalacaktı tarihin tozlu sayfalarında. Fakat siyasi söylemler ve ideolojik şarkılarla kürtçülüğün Türkiye’de güçlenmesine katkı sağladığı için niyeyse bütün kürtler Ahmet Kaya’nın mükemmel bir ses sanatçısı olduğunu söyleyip duruyorlar. Bu tutumlarınız hem sanattan anlamadığınızı hem de apaçık teröre destek verdiğinizi anlamaya yetiyor.

Yukarıdaki videoyu izledikten sonra, damarında TÜRK kanı taşıyan birinin hâlâ Ahmet Kaya’yı savunması da ne büyük gaflettir. Adam resmen “APO’yu özledik.” diyor. Hani videoda görmesek, belki yalan söylüyoruz diye bahane uyduracaksınız da, görmeyi bilmeyen – yalnızca bakan o gözlerinizin gerçeği görmesi için ne yapmak gerek?

Hasan adlı yorumcuya da şunu söylemek istiyorum: Öncelikle Nihal ATSIZ’ın adını destursuz ağzına alma. Daha sonra senin düşüncene göre propagandasını (?) yaptığımız bu büyük düşünürün bir eserini alıp oku ve ondan sonra yazılanları anlamaya aklın ererse ona çamur atmaya çalış. Aksi hâlde küfretme acizliğine düşer ve Ahmet Kaya gibi 20 milyon kürdün matematiksel dört temel işlemden geçse bile tırnağı edemeyeceği ATSIZ ATA hakkında boyunu aşan cümleler kurarsan, TÜRK Ulusu o yıldızla kapattığım yerleri kafatasını işgal eden beyninin (?) yerine doldurmasını bilir!

Gök Tanrı TÜRK’ü korusun!

AYBÜKE on Aralık 28th, 2010 at 00:10

Siz ki asıl bölücüler, eğer bu VATANIN ekmeğini yiyip suyunu içiyorsanız asla bu VATANA ihanet edemezsiniz. NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE.

Kerem71 on Aralık 28th, 2010 at 11:37

Orkun kandaş öyle güzel, öz, akıl dolu yazmış ki üzerine fazla söze gerek yok. Konuyu çok güzel kapatmış aslında.
Benim eklemek istediğim, daha doğrusu söylemeden edemeyeceğim bir üzüntüm var; kendisine Türk de dese, kürt de dese, buraya yazı-yorum yazan insanların çoğunun, özellikle kendisine kürt diyenlerin, okuduklarını anlamaktan bile aciz olduklarını görmek üzücü. Çünkü, bırakın karşı görüşte olanları, insan düşmanının bile akılcı, belli bir birikime sahip, belli bir seviyenin üstünde olmasını tercih eder. O zaman tartışmak daha doyurucudur ve sonuç alınabilir. A.K. denen sanatçıyı(!) savunan yazılara baktığımızda, hiç birinde ”a.k. apoyu özledik dememiştir”, ”a.k.Türkler ve köpekler giremez dememiştir” gibi asıl konumuzla ilgili şeyler söylemiyor, yazmıyor. Konuyla alakasız bir biçimde ”a.k.ya komünist diyemezsiniz, komünist değildir, iyi sanatçıdır” gibi saçma sapan ve bizim de eleştirmediğimiz, gündeme getirmediğimiz şeyler söylüyorlar hala. Videoda geçen sözlerle ilgili en ufak bir olumlu ya da olumsuz eleştiri yapmıyorlar. Bu, bu arkadaşların çoğunun dinlediğini,gördüğünü anlamaktan aciz, çok düşük seviyede ve birikimsiz, daha açıkcası ”kara cahil” olduğunu gösteriyor. Diğer kısmı ise, bunları anladığı halde, işine geldiği için, yani onlar da öyle düşündüğü için a.k.yı savunuyorlar ama bunu açık açık da yazamıyorlar, söyleyemiyorlar. Bu ikinci kısım için Orkun kandaşım, ”kafataslarının içini işgal eden beyinleri” ile ilgili çok güzel cevap vermiş zaten. Ama birinci kısımın hali üzücüdür. Gerçekten üzücüdür çünkü cehaletle, bilgisizlikle uğraşmak dünyanın en zor savaşıdır. Bu tiplerin içinde bazen ”ben Türküm ama a.k. çok iyi bir sanatçı, öyle dememiştir ya” gibisinden hala a.k. denen insan müsveddesini öven ya da ne olup bittiğinin farkında olmayan o kocaman kara cahil ya da soysuz diyebileceğimiz Türk çocuklarının olması kahredicidir benim için.
Tanrı Türk’ü korusun,
Türk ırkı sağolsun.

Muhammed on Aralık 29th, 2010 at 00:54

Evet çok haklısın bu görüntüleri izledikten sonra hala ona sanatçı diyen olacakmı acaba.

metehan on Aralık 29th, 2010 at 02:34

Ya eline saglık mukemmel bir vıdeo hazırlamışın hiç ne sinirlerinizi gerin nede başka bir şey şu videoyu göre göre halan va ahmet kaya müthiş bir insan sanat adamı diyenler zaten onun zihniyetindekiler bunlar bu adamın cakal bır pkk lı Türk düşmanı oldugunu kabullenmezler çünki kendileride öyle tutup sorsak Türk’üz derler olmaz olsun sizin gibi Türk!

afra on Aralık 29th, 2010 at 16:38

Orkun KUTLU çok güzel bir yazı yazmış bunun yalan olduğunu kimse söyleyemez gerçekler video da görülüyor.Bizbir toplum olarak kime değer vermemiz gerektiğini daha öğrenememiş olmalıyız…

yanlız kurt on Aralık 29th, 2010 at 18:27

Türkiye cumhuriyetinin bütün nimetlerinden faydalahıpta ihanet eden ikitip canlı var biri evine gelen misafirini ısıranköpeğin diğeride ahmet kayagibi düşünen ve davrananlar eceli yaklaşan köpek cami duvarına işermiş.

damla demir on Aralık 29th, 2010 at 20:44

Ben bu iddaları doğrulamıyorum. Herkesin bir görüşü vardır. Ahmet Kaya’da bu görüşte olabilir. Üstelik bu videoda Ahmet Kaya’nın kötü bir sözü yok. Sizin koyduğunuz yazılarlaötü gibi göstermek istenmiş. Asıl şerefsiz, asıl vatan hainleri ellerini,kollarını sallayarak geziyor. Şerefsiz diyen zaten kendi adını sayıklamışdır.

BU VİDEOYU İZLEYEN CANLAR İNANMAYIN.

İlyas on Aralık 30th, 2010 at 03:33

Site de emeği geçen herkese teşekkür ediyorum, artık kardeşlerimiz öz anasını, babasını tanımıyor ve büyüğünü, küçüğünü bilmiyor bunlarımı düşünecek. Kulaklarına hoş gelen birçok gürültüyü dinlerken o hainlere kazandırılan her kuruş kardeşlerimize bize kurşun olarak dönüyor…

Turan on Aralık 30th, 2010 at 13:34

Merhaba güzel kardesim ben Almanya`da yasiyorum harf hatalari kacinilmaz kusura bakma. Sayfa cok güzel degerli bilgiler var yararlaniyoruz hakkini helal et. Yalniz bu kadar güzel bir sayfaya adini dahi yazamaya elim varmayan bir KÖPEGIN digecegim ama köpeklere hakaret olur sayfanda yer vermesen daha iyi olur diye düsünüyorum. (Bilgilendirici olsa dahi) Zaten kendini bilen o köpegin ne oldugunu biliyor onun icin sayfani kirletmissin diye düsünüyorum acizane. Neyse Allah’a emanet ol, görüsmek üzere.

as on Aralık 31st, 2010 at 16:44

Niye insanlari yaniltiyorsunuz size hic yakistiramadim.

büşra on Ocak 1st, 2011 at 21:36

Asıl vatan hainleri Ahmet Kaya’mıza şerefsiz diyenlerdir.Ahmet Kaya hiçbir zaman vatan haini olmamıştır.Ahmet Kaya her zaman barış ve kardeşlikten yana olmuştur. Sizin bu çirkef sözleriniz sizin ne kadar adi düşündüğünüzün bir kanıtıdır.Sadece Kürtçe şarkı çıkarmak istiyorum diyen birine çatal atılıyorsa kendimizi demokratik görmek yapılabilecek en büyük yanlıştır. YAŞASIN AHMET KAYA YAŞASIN HALKLARIN KARDEŞLİĞİ …

rıza seven on Ocak 1st, 2011 at 22:10

Merhabalar ben yazılanlanlara inanmıyorum tabi bu benim gorüşüm ve Ahmet Kaya hiç bir kötü söz söylememiştir.Lütfen gercekçi olalım.

mert on Ocak 2nd, 2011 at 17:05

Şarkıları güzel ama şerefsiz birisidir.

adil on Ocak 3rd, 2011 at 00:29

ALLAH TÜRK’Ü KORUSUN!

su on Ocak 3rd, 2011 at 15:02

Ya arkadaşlar yapmayın lünfen. Ahmet KAYA’da insan! Onu seven birsürü kişi bulabilirim size. Bence kimseyle uğraşmayın. Kendi derdinize bakın.

kerimh on Ocak 3rd, 2011 at 18:49

Unutmayın ki ahmet kayanın albümleri milyonlar sattı ve satıyor hala. Bu da demek oluyor ki sadece devrimciler almıyor. Anlatabildim herhalde.

Devrimm on Ocak 4th, 2011 at 01:21

Herkesin düşüncesi herkesin ideolojisi farklıdır kardes Ahmet kayaya laf ediyosunuz günümüzdeki olan biteni gormuyosunuz siz Ahmet kayayı falan bırakında önünuzdekilere bakın onları gormedn Ahmet kayayı serefsizlikle suclayamazsiniz asıl şerefsizleri görmeyi öğrenin demogoji yapmayın burada.

dogancan on Ocak 4th, 2011 at 16:22

Bakın arkadaşlar beni iyi dinleyin AHMET KAYA bir pkk lı değildir. Ve ahmet kaya bir kürt de değil adam zamanında kürtçe şarkı çıkaracağını söledi ve o zamanlar kürtçe konuşma yasağı vardı. Ahmet kaya kendini şöhret yapmak için böy le bir şey yaptı. Ahmet kaya bu davaranışıyla birlikte tüm şarkılar yok satıyor. METEHAN asıl sen Türk müsün gevşeklik yapmayın.

neslihan on Ocak 4th, 2011 at 16:39

Yayınladıgınız video da sadece ahmet kaya nin siyasi görüşünün kanıtı var. Hani yazınızda yazdgınız köpekler ve Türkler giremez tabelasının kanıtı nerde hani arabam şerefsizlerin ülkesınde kaldi sözünün kanıtı. Ahmet kaya kacmadi sürüldü. Türk halkını böyle doldurusa getırenlrdir ırkçı olan. Videoda ahmet kayanın sarkıdan sonraki konuşmasıda çarpıtılmış. Yazık gerçekten.

Ece on Ocak 4th, 2011 at 19:21

Yazı ve video gerçekten çok güzel.Mantıklı ve gerçeklere değinilmiş.Emeğiniz için teşekkürler…

sanane on Ocak 4th, 2011 at 19:59

Siz ne dediğinizi sanıyorsunuz? Bu vidioda sizin söylediğiniz gibi kötü bir şey yok. Bunların hepsi sizin uydurmanızdır. Pkk sempatizanını yapmadığı halde onu böyle yargılayamazsınız. Asıl suçlular dışarda gezmekte ve ülkemizi yönetmektedir. (Tabi buna yönetmek denirse.)

MÜBERA on Ocak 5th, 2011 at 15:21

Biz kürt değil TÜRK’ÜZ… SONNA KADAR TÜRK’ÜM. AÇTIRDİĞIN o bayarak varya şimdi o zaman olduğu gibi hainlerin başında… Ama artık o bayrak o dağlarda dalgalanamayacak… O dağlar o topraklar o zamanda bizimdi şimdide bizim ve inşallah hep bizim olacak. Bizim insanımızda bu yürek bu sevgi olduktan sonra,o dağdaki şerefsizler blalarını bulurlar… Allah bütün Türk milletinin yanında olsun. Şehitler ölmez. Bu vatan asla bölünmez. Bunu inkar edenler haindir.

deniz su on Ocak 6th, 2011 at 13:12

Allah ım ya rabbimm ahmet kaya için nasıl olur da hakkını arıyordu diyebiliyorsunuz ? Madem bu toprakları birlikte aldık derdiniz ne? Bu vatan askerine kurşun sıkıyorsunuz. Evet size kimse gidin bu topraklardan demiyor lakin sizde edebinizle kalın bölücülük yaparak yada pkk yanlılarını savunarak başkasının maşası olarak değil. Hem sıkıntı çekip de ne sıkıntısı çekiyorsunuz merak ediyorum devletimiz en çok yatırımı sizin kalkınmanız için doğu ya yapıyor daha ne istiyorsunuz? Nasıl bu kadar gerçekleri görmezden gelebiliyorsunuz ? Nasıl oluyor da pkk yanlısı olabiliyorsunuz?

ahmet on Ocak 7th, 2011 at 19:10

Ya sizin başka işiniz yok mu yaşınız en fazla 17 utanmıyor musunuz?

erdem on Ocak 9th, 2011 at 13:37

Allah bu bilgicik.com sitesini açandan razı olsun Türklere şerefsiz diyen bir köpeği zaten ülkemizde barındırmak bile suç tur iyiki geberip gitmiş.

esma on Ocak 9th, 2011 at 21:50

Ahmet Kaya’yı severdim. Artık kınıyorum …

helin on Ocak 10th, 2011 at 14:56

Öncelikle sitenizi çok sevdim. Berivana sesleniyorum.BİZ SADECE ALLAH’A KURBAN OLURUZ. Ona buna değil…

gizem on Ocak 10th, 2011 at 19:17

Var ya siteden yararlanıcaktım ancak halen sizin gibi gericilerin oldugu bir sitede değil siteye girmek adını bile duymak istemiyorum. Sizin gibiler yüzünden bu ülke ikiye ayrıldı. Tarihimizi araştırın bir varmıymış kürt-Türk çatışması. AHMET KAYA köpektir diyeni ALLAH A HAVALE EDİYORUM EN GÜZEL DERSİ O VERİR. Araştırmadan da olur olmaz şeyler yazmayın adamın sinirini zıplatmayın. Ahmet kaya bu ülkede gelmiş geçmiş en iyi yazar ve şairdir. Ona göree..

Hatice on Ocak 12th, 2011 at 23:26

Ne güzel söylemişsiniz. Dilinize sağlık. Ben yıllardır AHMET KAYA hakkında bildiklerimi sosyal sitelerden paylaşmaya çalışıyorum. Cevap olarak kişiliği beni ilgilendirmez, sanatçı kişiliği güzel diyelnelere cevap olsun. Benim ülkeme küfreden, benim halkıma şerefsiz diyen kişiliksiz insana belgesel yapıp yayınlayan ÜMİT KIVANÇ neden acaba belgeselinde yer verdiği “dostu özledik” parçasının sözlerini değiştirip “biz APO’ yu özledik” diyen o kişiliksiz adamın görüntülerini yayınlamamış. Ama ilahi adalet denen bir olgu var. Ülkesiz bir adam başkalarının ülkesinde can verdi. Saygılarımla..

dark devil on Ocak 13th, 2011 at 20:34

Kardeşim sen ne dediğinin farkında msn? Kime bu lafları söylüyosun. AHMET KAYA gibi bir adam bu dünyaya gelmemiştir. Onun kim olsunu bilmeden bunları yazmaya hakkın yok. Sen kendi kişiliğine bak önce bir. Yayınladığın video da kişiliğini ortaya koymuş zaten. Yazıklar olsun. Birde sözünü “Tanrı Türkün yanında olsun” diye bitirmişsin. Bizim Tanrımız yok bizim ALLAH’ımız (c.c) var. Bunu da unutma. Saygılarımla.

birsen on Ocak 14th, 2011 at 18:35

İnsanlar da saygı olmasa olacaklar,düşünceler bunların dışına çıkmayacaktır elbet.Dar düşünceli insanlar ancak bu şekilde davranırlar.Bu zihniyetteki insanlara çok kızıyorum.Sonuçta herkesin hayat felsefesi farlıdır.Kendini çok bilmiş zanneden bazı insanlar bilgisi az,cahil insanları yönetme çabasndalar.Aslına bakılırsa bu çok bilmişlerin bir şeyden anlamayan sabit fikirli insanlar olduğunu çok iyi biliyoruz.

Bunlar hiç hoş şeyler değil bu şekilde ne yapılmak isteniyor,amaç nedir anlamıyorum.Başkalarının fikiri ne olursa olsun insan olan saygı gösterecektir zaten.Bu eleştirileri yapanlar eleştirmeden önce kendi yaptıklarına dönüp bir baksınlar bakalım eleştiri yapabilecek durumdalar mı acaba…

havin on Ocak 15th, 2011 at 20:51

Artık koyduğunuz videolerın arkasına sığınmayı bırakın lütfen. Bazı arkadaş lar ahmet kaya nın Türk halkına köpek dediğini söylüyor. Neden acaba ortaya attıkları iftirayı kanıtlama gereği duymuyorlar. Arkadaşlar ahmet kayanın müziğinden duyduğum zevkten dolyı bana gondermelerde bulunmuşlar acaba gunumuzde çıkarılan şarkıları en fazla ne kadar dinleye biliyoruz? Birkaç ay sonra sıkılmaya başlıyoruz ama ahmet kayanın şarkılarını hala bıkmadan dinleye biliyorum. Hangi sanatçı günümüzde şafak Türküsü kadar insanı derinden etkileyen bir şarkısöyler. Sevgili orkun kardeşim, daha once gonderdiğim yorumdada bildirdiğim gibi adım kürtçe olduğundan dolayı çok sorunlar yaşadım. Hiçbir yerde ben kürdüm diyemedim. Senin yaşadığın ortamda boyle sorunlar olmadığından dolayı bukadar on yargılısın.benim veya bir kürtün hakkını araması kadar doğal bir şey var mıdır. Benim kökenimi benliğimi geçmişimi yok etmeye çalıştılar. Hakkımızı aramamızda gayet normal bir şey olmalı. Yaşadım bir şeyden bahsetmek istiyorum. Karsı komsumuz karadenizli ve bir gun balkondan lazca bir şarkılarının sesi yukseliyor kendi yorelerinin oyunlarını oynuyorlardı. Duşundumde ben neden kürtçe bir şarkı açıp yakınlarımla halay çekemiyordum. Nedenini de soyleyeyim çünkü ben oyle bir şey yapsam butun apartman ayağa kalkardı. Bölücülüğe karşı çıktığıma rağman adımı bölücü çıkartırlardı. Bu yuzden ahmet kayaya yapılan eleştirilerin çoğu yersizdir. Benim kesin düşünceminde şu olduğunu bilmenizi isterim TEK BAYRAK AMA ÖZGÜR YAŞAM!

Over on Ocak 18th, 2011 at 02:00

Bak güzel kardeşim. Birinci husus, dedikodulardan yola çıkılmak değil. İkinci husus, sanatın, sanatçının kişiliği ile de alâkası olmasıdır. Son husus, cahillik başa bela.

İdrak etmekte zorluk çekebilirsiniz. Anlamamak istemek niye? Zorunuza neden gidiyor bunlar? Adam apaçık bir şekilde “vallahi apo’yu özledik” diyor. Bu kadar mı geri kafalısınız siz? Hadi kürtlere bir şey demiyorum, onların yarısı o yolun yolcusu. Sen kimi, kimden koruyor, kimi kime savunuyorsun? Bu adam durduk yere mi a.kaya denen kişiye düşman kesildi? Başka herhangi bir çıkarı ne olabilir bu düşmanlığının? Senin kalbin saf olmayabilir. Ama aklın kıt ise işin zor demektir…

mustafa on Ocak 18th, 2011 at 11:54

Bakın arkadaşlar ben bir Türk vatandaşıyım ahmet’i daha önce dinliyordum ama ben sanatçığı için dinliyordum kürtlerde insan kürtlerinde Türklerinde çingeneninde çerkezinde hepsinden ***** çıkar ama ben dönüp arkama bir bakıyorum hep kötü olanlar kürtler. 1 ailede 10 çocuk olabilirmi? :S Yapıları her şeyi çok kötü pis insanlar pis milletler. (hepsi için geçerli değil)

Ne mutlu Türk’üm diyene .

mehmet ilker on Ocak 18th, 2011 at 17:16

Arkadaşlar kimse birbirini kandırmasın.Ateş olmayan yerden duman tütmez,zaten de her şey ortada namusuyla şerefiyle yaşayan kimseye hemde hiç kimseye bu suçlamalar yapılmaz.Çevrenize bakın namusuyla şerefiyle yaşayan kime ne olmuş?O kişileri herkes sever Allah ta sever kimsenin şüphesi olmasın…

Ne mutlu Türküm, Ne mutlu bu vatanını milletini seven kardeşlerime…

ayla on Ocak 19th, 2011 at 01:45

Hiç bir zaman sevmedim sevmeyeceğimde bu ülkenin vatandaşı olmayıp bölünmek isteyen istediği yere gitsin. Bizim şehitlerimizin kanı ile dolu tertemiz toprağımızı kirletmesin.

(A) on Ocak 23rd, 2011 at 22:54

Evet.Ahmet KAYA’yı sanatı için dinliyorum.Kişiliğinede her zaman saygı duyarak taktir ediyorum.Geçmişten günümüze tarihimizde edebiyatımızda gördüğümüz gibi sanatçılar yaşadıkları dönemden etkilenerek sanatlarını icra etmişlerdir.Beğenenler destekler beğenmeyenler ilgilenmez.Kimsenin kimseye hakaret etme gibi bir hakkı yoktur.Dar pencereden bakan insanlar sadece kelime odaklı oldukları için geniş çaplı düşünememektedirler.Bu videoyu buraya koyan kişi Ahmet Kaya’nın Can Dündar’la yaptığı ropörtajıda izleseydi keşke.Türkiye özgür,demokratik bir ülke diyen ağızlar bu düşünceleri söylemekle birlikte yaşayada bilse keşke.Ne kadar aciz durumda bazı vatandaşlarımız ki düşünceye saygı duyamıyorlar hala.Kürt diye bir kavram var arkadaşlar.Bunu o zihinlerinize sokun bence.Bu kadar savaş,çatışma,şehit bu yüzden oluyor.Tek neden anlamak istememe artı dışlama.Vatandaş k’lere g’ diyor diye abes bakışlara mahküm kalıyor hala.Hani öteden konuşan şu batılı kardeşler varya okuyup devlete memur olanlar(!)doğuya gitmemek için can atanlardan bahsediyorum.Utanın utanın bide konuşup yorum yapıyosunuz.Adam orda ayagına ayakkabı bulamıyor sen marka takılıyorum diye ahkam kes bide.Metrelerce karda km.lerce yol yürüsün o sen burda sıcak çayını yudumla.Memurlar,kendilerini eğtimci emekçi sanan kişiler doğu batı ayrımı yapıp üstelik doğuyu sürgün yeri kabul etsin sen de burdan konuş.E koylay olanda bu tabi.Şartlar her zaman buyken Şimdi kimse Ahmet Kaya’ya laf etmesin.Adam eğtim alamıyor okulu yok öğretmeni yok yiyecek ekmeği yok sen onun temizliğini ağzına sakız etmiş konuşuyosun bide.Ahmet Kaya düşüncelerini ezgilerle söyledi diye sınırdışı ediliyor fakat şimdi o zaman yapılan hatalar telafe edilmeye çalışılıyor.Madem yanlış bir işti şu anda 12 eylül olayı neden gündemde ve sorunlar pişmanlıklar anlatılıyor.

almila on Ocak 24th, 2011 at 13:43

Kürtün iyisi yoktur arkadaşlar iki kişiyken satmıyorlarsa üçüncü bir kişi geldiğinde kesinlikle içlerindeki şeytan ortaya çıkıyor.bu vatan hainini ne dinleyelim nede dinlenmesine izin verelim…unutmayalım ki en iyi kürt ölü kürttür;) EY TÜRK TİTRE VE KENDİNE DÖN!

Fahriye on Ocak 25th, 2011 at 01:21

“ŞEREFSİZ” bize yakışmıyor.Hakaret edip,seviyemizi düşürmek bize yakışmaz…

Eren Derviş AKPINAR on Ocak 25th, 2011 at 17:47

Bu videoyu ve bağlantıyı paylaşan yöneticiye teşekkür ederim.

emre on Ocak 27th, 2011 at 18:24

Gereksiz yere yorum yapmayan ve mümkün oldukça bu gibi tartışmalardan kaçan Marmara-Gazetecilik bölümü öğrencisiyim..Okul adımı söylememin tek nedeni lise hayatım boyunca bu siteden yararlanmış ve bu okulu kazanmamda azda olsa bu siteninde yararı olduğuna inanmamdır. Vakit buldukça denemelerinizi,yazılarınızı takip eden birisiyim ancak bu yazı bu sitede okuduğum son yazı olucak. Özellikle yorum yapan bazı arkadaşlara gerçekten üzülüyorum. İçlerindeki bu Kürt kini, istememezliği anlayamıyorum. Sizin zaten böyle bir hakkınız yok.Siz çanakkalede kürtlerle omuz omuza savaşmadınız, milli mücadelede yöneten ve savaşan kürtlerin yanında değildiniz,yıllar önce doğuda bazıları ülkeyi bölüyorlar deyip diri diri toprağa gömülen kürtlerin yanında yoktunuz. İstemeyen,eleştiren biri varsa ancak ve ancak bu saygıdeğer kişiler olacaktır. Bu ülkede 15-20 milyon arası kürt yaşıyor ve terör örgütünün desteğini alan partinin oy oranı bellidir. Şimdi gelipte genelleyerek tüm kürtleri aşağılayan birisi benim gözümde morondan öteye geçmez.

Asya on Şubat 1st, 2011 at 16:54

Arkadaşlar ilk olarak Ahmet Kaya bir Kürt değildir bu sebebten dolayı Ahmet Kaya’nın sözlerini , düşüncelerini ve ruhunu çarpıtmaya kimsenin haddi yetmez.

Ben bir Kürt olmaya bilirim ama ben de bir devrimciyim ve ülkemiz sizin gibi geride kalmışların yüzünden şu an bu halde.

Meğer ki siz de ülkemizin bölünmesini ve ilalebet tarihten adının silinmemesini istiyorsunuz o zaman halkın içinde bölücülük yapmayacak ve yaptırmayacaksınız arkadaşlarım.

Son olarakta Ahmet Kaya’nın Türk Müziğine kattığı çok önemli parçalar vardır lütfen bilmediğiniz konular hakkında demogoji yapmayınız.

selma kaygusuz on Şubat 2nd, 2011 at 15:12

Dinde tanrı die bir kelime yoktur sözlernize dikkat edin bir şeyler savunurken bir yandanda kendinizi batmayn.

korkut on Şubat 6th, 2011 at 19:28

Siz belki sadece olaya subjectif baktığınız için video’yu alıp hemen koymuşssunuz sadece yaptığınız küçük bir cahillik bu topraklarda doğan her insan gibi, lütfen olaya öznel yaklaşmayınız araştırıp ondan sonra kendinizi ispat etmeye çalışın bu video basın tarafından da açıklandığı gibi düpe düz bir “photoshop” tur. Ahmet kaya devrimci değildir sadece liberal ve radikla bir toplum isteyen ve bunun mücadelesini veren onurlu bir kişiliği sahiptir zaten her zaman bu ilke onurlu ve kişilikli insanlar başta ölürlerki gelecekteki nesiller onların çektiği acıyı çekmesin diye.

Kürtlere laf atıyorsunuz ya hani cahil toplum yobaz toplum vs. Vs. Oralara gidip görmeden sadece televizyon dan gördüklerinizle yorum yapmayı bırakın artık sizin kaybettiğiniz kültürü yaşatanlar sadece onlardır elbettteki bir insanı sürekli horlayıp itip kalkarsan sana en sonunda patlar sadece verilen mücadele bir kürtün devlet dairesine gittiğinde 2.sınıf gözüyle bakılmamasıdır sizler Atatürk’ü çok seviyorsunuz ve saygı duyuyprsunuz hakeza bizde öyleyiz. O zaman onun devrimci ve özgürlükçü kişiliğini devam ettirin Atatürk hiç bir zaman faşist olmadı.

“Ne mutlu T.C.’de yaşayıpta kürdün diyene ne mutlu çanakkaleyi omuz omuza aldığımıza ne mutlu bu toprakları beraber koruyana ne mutlu anadolu halkına.”

Kerem71 on Şubat 15th, 2011 at 11:10

Korkut denen ismi güzel ama ahmak soysuz arkadaşım, cahilliğin doruğundasın. Zirvesindesin tam. Ne deyim, Allah akıl fikir versin.

havin on Şubat 18th, 2011 at 14:00

Bak over kardeşim. Senin kimseye aklı kıt demeye hakkın yok. Ben kendi seviyemi duşurmemek için sana aklın kıt demiyorum. Ama anlıyorumki siz hala kürtlere yapılan işkenceleri, haksızlıkları anlayabilmiş değilsizin. Sen ve enin gibilerden rica ediyorum hani ahmet kayayı eleştirdiğinizgi bazı ülke liderlerinide kürtlere yapılanlardan dolayı eleştirmenizi ve duşuncelerinizi de bildirmenizi istiyorum. Hala bunları anlamakta zorluk çekiyorsunuz. Biz kürtler her zaman hakkımızı ararız. Sizin sorununuzda bu zaten sessiz kalmamızı istiyorsunuz. Almila gibi arkadaşların bu tür sözlerinden dolayı işteçıkıyor bu tatsızlıklar. Soruyorum size bu arkadaşımızın söyledikleri katlanabilinecek bir şey mi? Korkut ve emre arkadaşımada sonuna kadar katılıyorum…

ayhan on Şubat 19th, 2011 at 13:15

Slm orkun arkadaş. Sen şimdi diyorsunki ahmet kaya arkadaşımız hain. Ben sadece sana şunu söylüyorum sen kendi gözlerinle gördün bir masun kadına elini sürdüğünü bir çocuga kurşun sıktığını bir askere hakaret ettiğini tabiki görmedin.sen ve senin gibileri herzaman madum günahsız insanları yargısız infaz ediyorsunuz ama unutmayınki o insan sizin lafınızla sözünüzle meşhurolmadı ki sizin o pis itiraflarınızla hain olsun. Siz sadece kendinizi kandırı yorsunuz hain birileri varsa oda devletimizdeki büyük görevlilerdir. Bunu hiç bir zaman unutma oarkun arkadaş.

Kerem71 on Şubat 19th, 2011 at 16:37

Kürtlere yapılan haksızlıklar mı? Cumhurbaşkanı kürt, kırmızı plakalı bakanların yarısı kürt, milletvekillerinin yarısı kürt, antalya’da izmir’de istanbul’da muğla’da bodrum’da marmaris’de bilmem neredeki barların pavyonların hepsinin sahibi kürt, uyuşturucu kaçakçılarının çoğu kürt, mafya babalarının çoğu kürt, her gün televizyonlarda beynimize tecavüz eden istinye partk’dan city’s alışveriş merkezinden çıkmayan, özenti cahil süslü püslü karıları götüren kro şarkıcı tayfasının hemen hemen hepsi kürt, cahil cühela olmasına rağmen trilyonları götüren futbolcu dangalakların yarısı kürt, Türkiye’nin en büyük inşaat şirketlerinin üye olduğu Türkiye Müteahhitler Birliği’nin üye firmalarının yarıdan fazlası kürt, doğu ve güneydoğu’daki toprak ağalarının, marabaları çalıştırıp üç kuruş para veren derebeylerinin hepsi kürt ve sen hala utanmadan kürtlere yapılan haksızlıklar ve işkenceler mi diyosun havin? Denizli’de çankırı’da kastamonu’nun bırak köylerini ilçelerine giden yollara bir bak bakalım hepsi stabilize yol hala, antalya’nın mersi’nin toroslardaki köylerine git de geri kalmışlığı, cefayı gör. Kime bu memlekette ”kürt” diye bir haksızlık yapıldı anlatın da biz de öğrenelim. Memlekette ezilen, asgari ücretle çalışan, iş bulamayan onbinlerce kürt genci varsa, ki var, aynı zamanda da milyonlarca Türk genci Türk insanı var. Siz daha hala nasıl kürtlere haksızlık yapılıyor diyorsunuz utanmadan ahmaklar sizi? Almanya’daki İsveç’deki Fransa’daki Norveç’deki uyuşturucu kaçakçılarının hepsi kürt, ama pasaportları vatandaşlıkları Türk, böyle olunca da şerefsiz avrupalı Türkler uyuşturucu kaçırıyor zannediyor çünkü o yakalanan şerefsizler neredensin deyince Türküm Türk pasaportluyum diyor, sığınma hakkı talep ederken kürtüz biz bizi eziyorlar diye yalan söylüyor. Ulan ne insanmışsınız siz 200 yıldır Türk’ü arkadan vurdunuz, ingilizin oyunuyla ayaklanmalar çıkardınız bu millet kurtuluş savaşı verirken? Yüzyıllarca ekmeğini yediğiniz Türklere her fırsatta ihanet eden ne amerikan ne ingiliz dalkavuğuymuşsunuz ya! pkk denen it sürüsü 30 bin kişi öldürmüş, bunun 20 bini kürt. Bu kadar mı insanlıktan çıkılır arkadaş? Bütünüyle doğru olan bu yazı size nasıl ulaştırılır ya da ulaştırılır mı ulaştırılmaz mı bilmiyorum ama bu bin yıllık kardeşlik palavralarından bahsetmeyeceğim ben artık, bin yıllık kalleşliğinizi biliyoruz sizin. Bir gün bunların hesabı sorulacak…

Yasemin on Şubat 21st, 2011 at 23:22

Yukarıda ki yazı da Kürtler aleyhine hiç bir tabir görmedim. Arkadaşlar olay doğu-batı değil. Terörizme karşıyım, evet ama Kürtleri sevmiyorum gibi bir laf kadar saçma bir laf olamaz. Bir insan doğduğu yeri seçemez ve kesinlikle bu durum için kınanamaz. Kınanması gereken bir durum var ise o da vatan hainliğidir.

Hasan on Şubat 24th, 2011 at 16:07

Türkiyenin tek sorunu vardır oda cehalettir.Cehalet olmasaydı baştaki hükümet gelemezdi ve bugünkü gördüğümüz yaşadığımız durumlar yaşanmazdı ahmet kaya liberal radikal filan değildir ordaki video sahte ise şarkılarıdamı sahte şarkılarında her zaman belli etmiştir kendisi bu ülkede kaçak elektrik su kullanan doğu geçim kolay 2 kuzu 10 tavuk oldu bitti.Kürtler hiç bir zaman ezilmedi Türkiye de sizler hep böyle gösteriyorsunuz dış ülkelere karşı eğer eziliyosanız neden diğer ülkelerdekiler gibi başınızı dikmediniz 5-10 tane dağdaki capulcuyamı güveniyosunuz Ahmet kaya kadar yediği kaba pisleyen insan yoktur sizlerde öylesiniz…

cemal on Şubat 24th, 2011 at 16:21

Sanatçı olarak seviyorum Ahmet KAYA’yı. Kişiliği bizi ilgilendirmez…

selim on Şubat 25th, 2011 at 12:05

Arkadaşlar Türk Kürt Laz Çerkez vs.. diyerek neyin kavgasını yapıyoruz? Klişe belki ama hepimiz gerçekten kardeşiz; başımıza birşey gelince hepimiz tek yürek olup tepki veriyoruz.Türkiye Cumhuriyeti kadar özgür ve demokrat bir ülke yok; Amerika da dahil. Kimse kimsenin diline dinine ve yaşayışına karışmıyor. Ermeni Rum Yahudi vs.. herkes dinini serbestçe yaşıyor.Tabiri caiz ise biraz ağır olacak ama yediğiniz kaba pislemeyiniz Hem bu ülkede özgürce yaşayıp hem de bu ülkenin hükümetine ve polisine taş atıp protesto edemezsiniz ve ayrı bir devlet kurmak gibi saçma bir bir sevdanın peşine düşemezsiniz.Osmanlı ya da böyle yapıldı tüm milletler kışkırtılıp sürüden ayırtıldı ve görüyorsunuz ortadoğu, arap yarımadası ve balkanların halini Biz Büyük Osmanlı İmparatorluğunun evlatları ve torunlarıyız.Hiç bir şekilde böyle birşeye izin veremeyiz. Tekrar söylüyorum hepimiz kardeşiz ama…Şunu da vurgulamadan geçemeyeceğim:Eğer bu ülkeyi ve yönetimini beğenmiyor iseniz hemen terkedebiliirsiniz; sizi seven ve destekler görünüp de kışkırtan Avrupa ülkeleri orada hemen gidin ve burada yaptığınız taşkınlıkları yapın da görün o ülkelerin gerçek yüzünü!!! Miting yapıp taşlamak orada kalsın hareket edemezsiniz ve konuşamazsınız bile.AklınızI başınıza alın! öküz altında buzağı aramayın! Kırın bacağınızı uslu uslu oturun! Kardeşi kardeşe kırdırmayın!!! Amerika da olsa Apo hemen idam edilirdi!! biliyorsunuz ki her eyaletin yasası ayrı ve idam hala var. Gerçeği göremeyecek kadar kör müsünüz?Barışçıl Türkiye de olma ise vay dünyanın ve sizin halinize…

Yorumları sadece buradan okumak istiyorum.Herkes görsün. YARaSI OLAN GOCUNUR! Görelim bakalım .
Saygılar
SELİM

ercan on Şubat 27th, 2011 at 14:37

Şu *** çocuğunu dinleyenlerde onun gibi işte hepsi vatan hayini.

sıla on Şubat 27th, 2011 at 20:35

Ahmet Kaya nın örgüt yandaşlığını duymuştum; ama dediğim gibi sadece duymuştum. Sayeniz de bilgilenmiş oldum. Teşekkürler.

hüma on Mart 2nd, 2011 at 15:47

Degerli sanatçı ahmet kayadan bahsetmeniz cok yanliş. Türkiye de özgürlük var diyorsunuz nerde pekı gösterın bize basbakan erdogan baska ülkeler de baskanlara ders verıyor ama kendi ülkesın de barış yok kürtlerın hakını versin kendi dillimiz de konuşmak istıyoruz ayrımcılık yapılmasın. Doğululara cahil gözü ile bakılıyor naden böyle Türkler siz bu kafayla cok zor avrupa birliğine girersiniz ilk önce kendi ülkenizde barışı saglayın bence ahmet kaya nın dediği gibi kürdüz ölene kadar…

SEDEF on Mart 8th, 2011 at 11:56

Bence biraz abartmışsınız bize göre ahmet kaya hiçbir zaman böyle bir kişi olmamıştır.

deniz on Mart 8th, 2011 at 12:00

Geçmiş geçmişte kaldı zaten geçmişte böyle bir şey yapmış olsa dahi bizim onu anmammız yanlış değildir her insan hata yapar oda insandı o da diğer insanlar gibi hata yaptı yalnız artık geçmişin geçmişte kaldığını geleceğe bakmamız gerektiğini düşünüyorum çünkü ilerlemek zorundayız,gerileme aşamasına girmeye gerek yok.

deniz on Mart 11th, 2011 at 12:17

Türkiyede ki bütün sanatçıları toplasan bir tane ahmet kaya etmez istediğiniz kadar yırtın kendinizi photosop grüntülerle insanlara proveke etmeyin.

Muhammed Emin ŞAHİN on Mart 12th, 2011 at 03:05

Sorarım sana Korkut sesi de mi photoshop hadi sesine montaj diyeceksin belki ancak sesindeki ritim ve müziğe uyum da mı montaj ya da photoshop?

Beyler ben bir Türk olarak Kürtleri çok severim ve kardeşim sayarım.Ancak Ahmet KAYA ve onun gibilerin kendilerini Kürtlerin temsilcileri gibi göstermeleri benim içimi yer. Bu ve bunun gibi insanlar bizim kardeşliğimize balta vuran hainlerden başka biri değillerdir.

selim toker on Mart 12th, 2011 at 23:03

Merhaba ben sanırım şubat ayı sonu veya ortaları gibi size bir yorum göndermiştim, ama hala yayınlanmamışsınız.Sebebini sorabilir miyim? Diğer arkadaşlardan daha yayın ilkenize aykırı birşey yazmadım; hiç değilse kötü kelimeler içermiyor.Köpek şerefsiz vs.. gibi. Ahmet Kaya yı seviyor ve dinliyorum ama diğer sözlerim hala geçerli… Bu demokratik ve özgür yönetimi beğenmeyen hemen gidebilir sahte kışkırtıcı ülkelere vs..Uzatmaya gerek yok: Önceki yazımda açık açık belirttim…
Ne Mutlu Türküm Diyene!
SELİM

devrim on Mart 13th, 2011 at 21:30

Ahmet kayayı bu şekilde eleştiremezsiniz.Hep ön yargılı davranıyorsunuz.Bölücü olan biri varsa o da sizsiniz.Bu görüntülerin hepsi fotoshop.Ahmet kayanın ardındaki hayran kitlesi eminim ki çok tepkilidirler aynen bende olduğu gibi.Ahmet kayayı eleştiremezsiniz çünkü kişiliğiniz yetmez böyle değerli bir sanatçıyı eleştimeye.Bu siteye tesadüfen ders için girmiştim ama görülen o ki değil bidaha girmek adını bile anmam.
EVET KÜRDÜZ ÖLENE KADAR bunuda böyle bilin.

rabia kübra on Mart 14th, 2011 at 16:43

Arkadaşlar Türk kürt ayrımcılığı yapmayalım bende Türküm ve kürt arkadaşlarım var olabilir biz bir bütünüz ve tek olarak TÜRKİYEDE yaşıyoruz bizi bölmek isteyenlere izin vermeyelim.

selma on Mart 15th, 2011 at 20:59

HÜMA bence Türkiye cumhuriyeti yeterince laik ve demokratiktir bizim burada insanların anlamasını sağladığımız olay bu adamla kürtleri ayırmaktır kürdüz ölene kadar demesiyle senin gibi faşistlerin kanını kaynatıyor o kadar Türkiyeyi beğenmiyorsan git başka yerde yaşa önce allaha şükretmek lazım kürt Türk kardeştir.

sarp kocer on Mart 16th, 2011 at 19:07

Ben sadece sizin ve sizin gibi bilmeden konusan kemiklesmis kafa yapisina ister sol isterse sag olsun karsiyim. Ahmet kaya kesinlikle pkk li degil devrimci ml birisiydi ve elbette ki her ulusun kendi kaderini tayin hakki vardir. Yasasin Türkiye halklari.

çirkin kral on Nisan 16th, 2011 at 01:02

İnandıgı gibi yasayanlar yasadıgı gibi inanmaya baslarlar bu yüzden kimse kmseyi üzmesn kürt Türk alevi hepimiz kardesiz. Siz neyin davsını savunuyonuz? Ha ahmet kaya gercekten bu kardesligi savunmustur bende savunuyorum. Beni de yargılayın, beni de asın vatan sagolsun. Yasasın halkların kardesligi.

Asi on Haziran 24th, 2011 at 19:22

Kafatası milliyetçiliği kokan bir yazı olmuş. Dünya ahret değişti bir siz değişmediniz. Başkalarına farklı gözlerle bakmayı bırakın artık. Sonuna kadar Ahmet Kaya’nın destekçisi ve takipçisiyiz! Bu ülke en kısa zamanda sizin gibi ırkçılardan temizlenecektir!

Muhammed on Haziran 24th, 2011 at 19:35

Türkiye Cumhuriyeti hiç bir zaman kendi değerlerine sahip cıkmadı. ve Ahmet Kaya’da bu ülkenin asla göremiyeceği kadar değerli bi sanatçıdır. Bırakın artık insanları karalamayı. Ben Edirne’den Ardahan’a bu ülkeyi sevdim. Öldükten Sonra Asla Ama Asla bu ülkeyi sevmiyorum demesinler diye vasiyet eden bir sanatçıyı bu şekilde yargılamak yanlış…

Türk Kürt Laz Alevi Şafi. Bırakın bunların hepsini bi kenara. Önce İNSAN olarak bakmayı öğrenelim.Biraz Dürüst Olalım Ahmet Kaya’yı dinleyipte Sesine hayran olmayacak kaç kişi var ki? İnanın sesi kadar yüreğide güzel bi insan. Önce onu iyi tanımak amaçlarını düşüncelerini öğrenmek gerekir. Ahmet Kaya’nında dediği gibi…

İNANCA SAYGI DÜŞÜNCEYE ÖZGÜRLÜK…

sürgün on Haziran 25th, 2011 at 02:22

Bazıları yazmış yok sizi kürtüz ölene kadar lafı rahatsız ediyor falan filan diye hayır efendim bizi rahatsız etmıyor Türk olmayında ne *** olursanız olun o bizim sorunumuz deil bizim sorunumuz kürtçüklerle ( yani faşist kürtçulerle ) bazı mallarda yazmıs ornek üstte ahmet kaya solcudur diye evet solcuydu ama artık eski solcuların hepsi kürtçüydü tıpkı bizim sozde milliyetçi ulusalcılarımız gibi ahmet kaya benim çocuklumun en kıral şarkıcısıydı taki aramıza siyaset ve o yurt dışına çıkıp apo amcasının peşinde koşanlarla beraber olarak artık benım sanatçım değildi oda oteki olmustu vel hasıl teorık olarak insandı ama haindi.

mehmet akıllı on Ağustos 12th, 2013 at 16:14

HANGİ LİDER VE SANATCI OLURSA OLSUN BENİM İSMİNİ SIFATINI TAŞIDIĞIM TÜRKLERE KİM KÖPEK DERSE ADİ VE ŞEREFSİZ DOMUZ NANKÖRDEN BAŞKA BİŞEY DEĞİLDİR BİRAZCIK YAKIN TARİHİ BİLMEYEN HAYİNLER SADDAM HÜSEYİN KUZEY IRAĞA KİMYASAL BOBBALARLA KÜRTLERİN NESLİNİ YOK ETMEYE ÇALIŞIRKEN GENE SİZİN O KÖPEK DEDİĞİNİZ TÜRK ULUSUNUN SINIR KAPILARI SİZİN CANINIZ KURTULSUN DİYE AÇILMIŞTIR AMA NEYAZIK Kİ EREMNİ PERS ARAP YAHUDİ KARIŞIMIYLA MEYDANA GELEN BİR MELEZ NASILSA KÜRTMÜŞ BİR IRKIN OLUŞMASI İÇİN EN AZ 5 BİN YILLIK TARİHİ OLMASI LAZIM NE ACIDIR ŞİMDİ ÜLKEMİ ÖLÜMÜ PAHASINA VUCUDUNU ÜLKEM ADINA SİPER ETMİŞ KAHRAMAN ORDU MESUPLARI BEBEK KATİLLERİYLE ANI SIFATLA ADLANDIRILIP ADETA EŞKİYA YA BAK SİZİN İNTİKAMINIZI BÖYLE ALIYORUZ DERCESİNE ONLARIN GÖNLÜNE SOĞUK SU SEPİLMEKTEDİR AMA ATALARIMIZIN SÖZÜNÜ KİMSELERİN AKLINDAN ÇIKARMAMASILAZIM GÜN DÖNER DEVRAN DÖNER AYNI YOLA HERKEZ DÜŞEBİLİR BUNLAR BENİM GÖRÜŞÜMDÜR BİZ HİÇ BİR IRKA KARŞI DEĞİL IRKCILIĞA KARŞIYIZ SAĞGILAR…

Mert Kaya on Mart 5th, 2014 at 17:46

Tabi canım. Siz Ahmet Kaya’nın seçtiği zülumları yazmayın. Sonra da adamın ardından laf konuşun. Allah için bir gidip adamın ölüm hikayesine baksanıza…

yorumcu on Şubat 1st, 2015 at 13:07

Her ne olursa olsun hepimiz Türkiye de yaşıyoruz ve Türkiye müslüman bir ülke alevi yada sunni hiç farketmez. HEPİMİZ KARDEŞİZ BÖLÜCÜLÜK KAVRAMI OLMASIN SENİN BENİM DEĞİLDE BİZİM OLSUN BU TOPRAKLAR DOST OLALIM KARDEŞ OLALIM DİL DİN IRK CİNSİYET AYIRMADAN BİZ TÜRKÜZ kürdüyle, alevisiyle, sunnisiyle hiçbir kişi Türklüğe ve dinimize dil uzatamaz.Kardeşliğimizi ve dostluğumuzu bölemez.Bu toprakları dedelerimiz, atalarımız tırnaklarıyla kazdılar, savaştılar canlarından mallarından yuvalarından oldular bu dökülen kanlar bizim şehitler bizim karanlıklar aydınlığa el ele vererek ayrımcılık bölücülük yapmadan her insana aynı hak ve hürriyet verilerek çıkar.HİÇ BİR İNSAN DİNİYLE IRKIYLA YARGILANILAMAZ HER BİREYİN DÜŞÜNCE ÖZGÜRLÜĞÜ VAR AMA BU HAK ASLA TÜRKİYE CUMHURİYETİNE DİL UZATILMASINA PROPAGANDA YAPILMASINA BÖLÜCÜLÜK YAPILMASINA BU TOPRAKLARA ZARAR VERİLMESİNE GENÇLİĞİN ÇÖKERTİLMESİNE ÖNCÜ DEĞİLDİR!

Yazı Detayı
  • Yazının Bağlantısı: Ahmet Kaya’nın Gerçek Yüzü
  • Yazının Kategorisi: Bizim Kalemimizden, Güncel, Tarih
  • Yazar:
  • Eklenme Tarihi: 16 Aralık 2010
  • Bu yazıya yapılan yorumları RSS kaynağı ile takibe alın.
  • Bu yazıya kendi sayfanızdan geri izleme yapın.
  • Diğer kaynaklarda arayın:
  • Etiketler:, , , , , , , , , , , ,